طراحی داروخانه و مطب دندانپزشکی با تجهیزات

  • ۰
  • ۰

تجهیزات دندانپزشکی ایرانی و خارجی
محصولات تجهیزات پزشکی ایرانی بر اساس ضوابط و استانداردهای اتحادیه اروپایی تولید می‌شود بطوری که کیفیت محصولات، نیروی کار متخصص، دسترسی به تکنولوژی‌های روز دنیا و پائین بودن قیمت تمام شده محصولات نسبت به کشورهای اروپایی از جمله شاخصه‌های مهم این محصولات است و از این جهات با محصولات کشورهای اروپایی قابل رقابت است.

 

از جمله روش‌هایی که تولیدکنندگان ایرانی برای صادرات محصولات تجهیزات پزشکی خود به کشورهای خارجی انجام می‌دهند می‌توان به ارسال محصولات با درج نام ایران به عنوان کشور سازنده (made in iran) یا تولید محصولات در داخل و بسته‌بندی آن با نام کشور سفارش دهنده و صادرات آن‌ها اشاره کرد که این روش به دلیل مشارکت سایر کشورها، بسیار مورد استقبال کشورهای اروپایی قرار گرفته‌است. همچنین ایجاد یک خط تولید مشترک بین شرکای تجاری و شرکت‌های تولیدکننده ایرانی برای ساخت و تولید محصولات مورد نظر به سایر کشورهای متقاضی، از دیگر روش‌های تولید و صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی ایرانی است.

نحوه چیدمان یونیت دندانپزشکی در دکوراسیون
همانطور که می دانیم یکی از مهم ترین عناصر در طراحی یونیت دندانپزشکی در مطب های دندانپزشکی قرار گرفتن و و چیدمان وسایل و ابزار می باشد ، که مهم ترین آنها یونیت است. به همین دلیل برای اینکه بخواهیم یک یونیت را در جای مناسب و فضای مفید قرار بدهیم ، ابتدا باید از تمامی المان‌های موجود ایده دریافت کنیم و سپس به چیدن و قرار دادن یونیت بپردازیم از آنجایی که یونیت ها می توانند دارای دیزاین و طرح های خاصی باشند ، حتما باید با طراحی هارمونی خاصی را داشته باشند . همانطور که گفته شد تمامی ایده ها و طرح های مطب بسیار مهم می باشد و باید به تمامی ویژگی ها و نکات ریز دقت کرد تا بتوان یک طراحی و دکوراسیون ایران را اجرا نمود .

  • ۹۸/۱۰/۲۷
  • راااحله اارجمند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی